Bestuurs-/jaarverslag SHD over het jaar 2017

Geplaatst op 04-04-2018

Op donderdag 22 maart is in het gesprek met Dunavie o.a. de ‘Jaarrekening 2017’ vastgesteld. Van deze ‘Jaarrekening 2017’ maakt ook het bestuursverslag deel uit. Daarin geeft het bestuur van de SHD in een beschreven overzicht weer waar men in het kalenderjaar 2017 actief mee is geweest.
Een jaar, waarin SHD en Dunavie in hun relatie blijvend zouden bouwen aan de dagelijkse invullen van de woorden ‘respect’ en ‘vertrouwen’.
Een jaar, waarin SHD voor een groot gedeelte te maken had met mw. Lia Wijnsma, interim-manger bij Dunavie, waarbij zj de reorganisatie van de organisatie van de corporatie op zich zou nemen. Een jaar, waarin het SHD bestuur geconfronteerd werd met het plotseling overlijden van haar secretaris, Coba Vooijs.
Natuurlijk heeft de SHD ook weer diverse adviezen aan Dunavie geleverd, zijn diverse persberichten gepubliceerd over uiteenlopende onderwerp enz.
Dit ‘Bestuurs-/jaarverslag 2017’ staat op onze website, onder de knop ‘Publicaties’. Heeft u vragen of opmerkingen over dit bestuursverslag, laat het dan het bestuur maar weten.