Menu

Vragen

Als (toekomstig) huurder of bewoner van een huurwoning van Dunavie zit u weleens met vragen. Zo kunt u vragen hebben over de hoogte van de huur, huurtoeslag, het achterlaten van de woning bij verhuizing, servicekosten, Woningnet Holland Rijnland, leefbaarheid, enzovoorts. Een aantal antwoorden op vragen die bij veel huurders leven hebben we voor uw gemak in het overzicht Veelgestelde Vragen op deze website opgenomen. Voor vragen over de staat van uw woning verwijzen we u in eerste instantie door naar Dunavie, zij zijn immers de verhuurder. Op de website van Dunavie vindt u een overzicht van Veelgestelde Vragen die aan Dunavie zijn gesteld.

Staat uw vraag er niet tussen?

Via dit formulier kunt u contact opnemen met Dunavie. U kunt tijdens kantooruren ook bellen met Dunavie: 071-820 08 00. Ook voor vragen over- en problemen met- het vinden van een woning via Woningnet Holland Rijnland verwijzen wij u in eerste instantie door naar Dunavie. Het overzicht van Veelgestelde Vragen die aan Woningnet Holland Rijnland zijn gesteld is hier te vinden. Mocht Dunavie uw vraag niet naar tevredenheid hebben beantwoord dan verzoeken we u contact op te nemen met uw bewonerscommissie en/of met SH de Duinstreek. Hiervoor kunt u het contactformulier op deze website gebruiken.

Vragen over de leefbaarheid in uw wijk en vragen met betrekking tot de openbare ruimtes kunt u stellen aan het betreffende wijkserviceteam van de gemeente Katwijk en/of de buurtbeheerder van Dunavie. Bent u niet tevreden met het antwoord, laat het ons dan weten. Antwoorden op vragen met betrekking tot de huurtoeslag vindt op de website van de belastingdienst. Hier kunt u ook uw huurtoeslag aanvragen/wijzigen. Algemene vragen, bijvoorbeeld over SH de Duinstreek, de bewonerscommissies, huurverhoging en servicekosten, kunt u direct aan SH de Duinstreek stellen via dit contactformulier.